Wednesday, January 28, 2009

Demam...

Posted by Damia's Mommy at 1:52 PM 0 comments
Hermmm....!Baru minggu lepas aku risau damia lasak sgt..tapi sepanjang cuti raya cina ni..aku xcukup tido gara-gara anak aku tuh demam..
Menangis je sepanjang masa...sian aku tgk..kadang2 tu aku lak rasa nk nangis sebab penat amats..dah la demam..pastu asal nk masuk tido je..mesti muntah..risau gak aku..xtau nk bawak g klinik atau x..arap2 ari ni dah xde muntah2..ikutkan malas nk g klinik..malas nk suap ubat klinik..konpius..

Wednesday, January 21, 2009

Damiaku...

Posted by Damia's Mommy at 12:03 PM 0 comments
Damia sekarang dah 7 bulan lebih..dah besar dah anak aku..hehehe..pejam celik..tgk2 dah laju dah dalam walker dia..hermm....ni la yg best nyer...penat keje..stress..xde duit...bosan mcm mane pun..bile balik umah..tgk senyuman buah ati pengarang jantung ibu ni...rasa ilang semua masalah..

Damia dah riuh mulutnye...bercakap je bahasa pingu dia..dia panggil ayah dia atahh!!hehehe..pelat2 lagi la..dia xpandai panggil ibu lagik laa...jeles aku...rapat tul damia ngn ayah dia..huhuhuhu...

Satu je yg aku bimbang..damia ni lasak sgt..memang laa kalau budak lasak ni org kata budak cerdik..tapi aku risau gak..takut dia lasak mcm bby boy..huuhuhuhu...dah la mcm muka ayah...

errr...lepas ni xleh cakap muka damia mcm bby boy dah..kena cakap gegel...baby girl ibu...sebab mulut ibu ni masin...

harap2 damia dapat membesar dengan sihat dah cergas...lagi bijaksana...amin...
 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez