Monday, November 24, 2008

Tired...

Posted by Damia's Mommy at 5:02 PM 0 comments
Am very tired..
Dont want to think any..
Dont want to do any..
Dont want to have any..
Dont want to say yes anymore...
Just tired..

What's in my mind only "how to make Damia happy .."

Saturday, November 8, 2008

Damia at JB..

Posted by Damia's Mommy at 8:48 AM 0 comments
Salam sumer..selamat pagi..harap2 sume nye sihat2 belaka..ceria hepi dan enjoy..!!!!kekeke..gedik aku..huhuhuhu..
actually saje nk citer je la ..damia dah ade ngn aku..dah berhijrah ke bandar yg serabut nih..
Aku bahagia gilerrr..walaupun penat sgt2 sejak damia ade ngn aku...kena bgn pagi2..uruskan dia..aku ngn hubby sama2 jadi kelam kabut..dengan umh kitorang pun jadi kelam kabut dek damia sorang..ehehehe..walaubagaimanapun..aku bahagiaaaaa sgt2...rasa hidup aku dah lengkap akhirnye..
wan damia punye la sedih bile berpisah dengan damia..mula2 mcm steady je..mcm cool je..tapi bile naik je ketapi..muka wan dah sebak..rupenye2 sepanjang jln..jb ke mentakab...wan damia nangis kaw2..sedih2 dengar citer dia..mcm tu la aku masa mula2 tinggalkan damia masa mula2 aku nk ke jb ni..masa tu damia baru je 3 bulan..sedih xterkata...rasa gelap dunia nih..
eehehehe..gelak lagik..ape ler aku nih..sengal dah jadinye...huhuhuhu
 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez