Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, November 8, 2008

Damia at JB..

Posted by Damia's Mommy at 8:48 AM
Salam sumer..selamat pagi..harap2 sume nye sihat2 belaka..ceria hepi dan enjoy..!!!!kekeke..gedik aku..huhuhuhu..
actually saje nk citer je la ..damia dah ade ngn aku..dah berhijrah ke bandar yg serabut nih..
Aku bahagia gilerrr..walaupun penat sgt2 sejak damia ade ngn aku...kena bgn pagi2..uruskan dia..aku ngn hubby sama2 jadi kelam kabut..dengan umh kitorang pun jadi kelam kabut dek damia sorang..ehehehe..walaubagaimanapun..aku bahagiaaaaa sgt2...rasa hidup aku dah lengkap akhirnye..
wan damia punye la sedih bile berpisah dengan damia..mula2 mcm steady je..mcm cool je..tapi bile naik je ketapi..muka wan dah sebak..rupenye2 sepanjang jln..jb ke mentakab...wan damia nangis kaw2..sedih2 dengar citer dia..mcm tu la aku masa mula2 tinggalkan damia masa mula2 aku nk ke jb ni..masa tu damia baru je 3 bulan..sedih xterkata...rasa gelap dunia nih..
eehehehe..gelak lagik..ape ler aku nih..sengal dah jadinye...huhuhuhu

0 comments on "Damia at JB.."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez