Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, October 1, 2009

Damia & Adik

Posted by Damia's Mommy at 9:59 AM
Pertengahan bulan ramadhan ari tu..damia berubah sikap ..tetiba je jadi manja..dah xnak tido dalam buaian..nk tido ngn ibu..pastu suh ibu peluk dia..barula dia leh lelap..pelik gak aku tgk perubahan dia..tetiba manja ngn aku..biasanye dia xlayan pun aku ni..manja dgn ayah dia je..tapi kali ni berbeza..sampai la raya..still lg manja..makin menjadi2 lak aku tgknye..

Rupenye..dia nk beradik..raya ke 4 ari tu..aku saje gatal2 nk beli pregnant test..aku beli 2..satu utk aku..satu lagi utk mak de..sebab kitorang dua2 dah lewat..tp..aku baru lewat dalam 3 ,4 ari jer..
yang makde damia ni..dah lewat sebulan...

Balik umh..testla..memula aku test..tunggu dalam 2 minit..timbulla satu line merah terang..dan satu lagi warna merah yg nk x nk je timbulnye..tp kalau diteliti..nmpk la 2 line..agaknye dah peknan la aku nih...tp xyakin sgt ar sb line ke 2 tu xclear..

Lepas aku test...makde lak test..tunggu2 ..xde line..just ade satu je..frust makde..sian makde..xpe..cube lagi..xde rezeki lagi tu..nnt kalau dah sampai masa..berduyun2 nnt...

Aku lak xtau status aku..tp ikut kata hati..ngndung laa kot..sb damia dulu pun gini gak..balik jb..aku g klinik ..kali ni nk check ngn doktor lak..aku g malam..check2..doktor kata..xpeknan pun ni..frust gak la masa aku dengar tu..ye la..walaupun xjangka nk peknan..bile dah ade 2 line tu..dah mula la berharap kan..damia pun dah besar..so..bile doktor kata xde..sb xde 2 line yg timbul...aku pun redha la..

Esoknye aku g klinik lain lak..xpuas ati..perasaan nk tau kuat sgt..lepas test..doktor kata..aku weak positive..ngndung 5 minggu...wahhh hepi tul aku dengar..mg ade dua line..
so doktor kata..aku kena anggap je yg aku ngndung..tp jgn berharap sgt..sb nk sahkan ngndung ke x..kena scan dulu..baru leh confirm..so..dia suh aku repeat lagi 2 minggu..

dan sekarang aku tgh menghitung ari la ..nk tunggu lepas 2 minggu..nk repeat test...

end.

0 comments on "Damia & Adik"

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez