Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, October 9, 2008

Hari ke 3 !!!

Posted by Damia's Mommy at 4:31 PM
Ari ni ari ke 3 aku keje..jawatan sebagai business development exec..tapi..macam buat sume keje je..ermm..satu tempoh latihan yg agakkk baikkkk kott.!
Okay je keje sini..bos..so far baik..fleksibel..staff2 lain pun okay..baik...sume melayu..bos aku ni
katanye nk amik sume pekerja melayu..kiranye menyokong bumiputra laa kot..
kalau leh customer dia pun dia nk melayu@muslim..walaupun dia bukan melayu..tapi muslim macam kita sume gak..
So far aku xstat pun lagi keje marketing aku..just buat2 design website..catalogue..brochure..mende2 yg xpenting..n aku pun xtau bile aku leh stat..banyak sgt keje dalaman yg belum setel!ntah bile leh setel xtau la..arap2 cepatlaa..kalau x..memang sampai kiamat aku xdapat komisyen yg dijanjikannnn..
first day keje..dia suh aku cari maklumat pasal iso9000..errr..mg aku rasa sengal giler..sebab aku xtau ape mende iso9000 tu..korek punye korek rupenye kena tanye sirim@mampu..ermm..bgs gak laa...at least aku leh belajar kan..bolehlaa...daripada jadi surirumah yg dah separuh giler dok mikir pasal keje..
at least lepasla beli susu utk damia..
ermmm..rindu sgt kat damia..tapi ape leh buat..kadang2 keadaan menjadikan kita terpaksa redha dengan segalanya..kdg2 tu bengang gak ngn hubby aku sebab pisahkan aku ngn damia..yela..bukan senang nk lahirkan damia..teringin nk tgk dia membesar depan mata...tapi tu la..bak kata hubby aku..biarla dia tegap2 dulu..barula leh kasik pengasuh jaga..
ape2 pun..ujung bulan ni..aku nk amik damia..dok ngn aku!!!hoorayyyyy!!!
p/s..rasanye kasih pada anak lebih dari kasih pada suami kot!! ..sebab tu la ibu kita sanggup buat ape saje utk kita..

0 comments on "Hari ke 3 !!!"

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez