Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, August 20, 2009

H1N1

Posted by Damia's Mommy at 12:29 PM
dah lama xupdate sebab dua tiga minggu ni asik flu jer...mule2 damia..pastu jangkit aku..pastu ayah lak..ni sekarang flu aku xilang2 lagi..demam mcm dah ok skit..cume selsema still xilang..

kelmarin sebab dah risau sgt..so g buat checkup kat klinik..buat H1n1 test..ermm..mule2 doktor korek idung aku..nk amik sample dalam hidung..pastu dia campurkan ngn liquid ape ntah..goncang2..pastu titiskan kat satu stick mcm pregnant test nye stick..pastu dia suh tunggu 15minit...

lepas 15 minit..doktor tunjuk kat aku yg aku nyer ade satu line je..maknenye negatifla..xde h1n1..doktor tu cerita..kt stick tu ade 3 line..kalau satu line atas je yg timbul..maknenye xde influenza la..kalau ade 2 line..yg pertama n kedua tu..maknenye ade influenza A(h1n1)..kalau ade dua line..tapi kat line 1 n 3..maknenya ade influenza B..iaitu influenza yg xteruk sgt la..berbanding Influenza A..

jadi aku pun balik dengan senang atila..

tapi sampai ari ni..still xsihat..huhuhuhu..otak pun bingung...ahh banyak betul masalah sekarang ni..masalah kerja..rasa mcm perlu tukar keje lain jer..dan alasan aku tersangatlah kukuh..cume..ade ke keje utk aku di saat2 gawat ni..dah la nk raya...

end..

0 comments on "H1N1"

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez