Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, June 12, 2009

F.L.U

Posted by Damia's Mommy at 10:39 AM
Sob..sob..haccemm.!!
..aku kena flu...hukhukhuk..ni dah mula rasa semput2 dah ni..silap2 malam ni kena g sedut oksigen lagik..

Mlm tadi aku ngn ee ikah n damia g umh ayah long kat Ulu Tiram..g lepas magrib..kul 10 lebey baru balik..sampai umh..damia tido..pastu tgh mlm dia menjerit nangis2..aku dah agak dah..memang tu la jadinye setiap kali aku bwk damia jalan mlm2 buta..
So..sekali lagila kesabaran aku teruji mlm tadi...sepanjang mlm dia nangis..jenuh aku pujuk..xmakan saman gak..kdg2 tu ilang sabar..rasa nk lempang je..huhuhu...tapi bile aku nk marah je..aku cepat2 cool kan diri aku..beritau diri aku yg depan aku ni anak aku..huhuhu..kang xpasal2 damia call teledera..masa tu gak aku terpk...agaknye org2 yg dera anak tu..org yg jenis xtahan sabar..xleh nk kawal diri..yela..anak nangis kuang kuang kuang. leh sakit jiwa dengar..nk lak bdn penat..

Tapi tu lah..insyaallah..walau mcm mane letih pun..aku xkan ape2 kan damia..aku sanggup buat ape saje utk lindungi dia..xmungkin aku nk cederakan dia..lagipun tu amanah Allah utk aku..
Berbalik kepada cerita asal..
Dah lama2 pujuk damia..aku bg la tgk citer Barney ngn mickey mouse..tetiba je dia rasa syok..dok goyang2 badan melayan lagu kartun tuh..hik3..ikah kata..hampeh tul damia..tgh nangis beria2..leh lak menari2..huhuhu..sabau je la..

Last2 aku biar je damia..sampai la aku tgh dia betul2 dah letih..aku bawak masuk bilik..baring2 atas katil..dia pun tertido..at 3.30am...aku pun tido gak..

Sejam lepas tu..aku terjaga ..rasa mloya sgt..muntah..uwekkk...lama aku dlm toilet..entahla nape aku mloya..samada sebab aku mlantak durian ngn pulut atau pun..jeng jeng jeng.....

Lepas tu aku xleh tido sampai pg..sampaila ayah damia balik keje..barula aku leh lelap..baru je nk lelap..masa tu dah kul 7.30..damia pun nangis lagikk..nangis nangis dan terus nangis...

dan sekrang aku kat meja opis aku..tgh menghadapi flu yg sangat kuat...

1 comments on "F.L.U"

"L" on June 12, 2009 at 7:45 PM said...

jeng..jeng..jeng..
erm..bln februari, mac ke april ni ek? haha

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez