Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 11, 2009

ucapan terima kasih kepada :

Posted by Damia's Mommy at 11:53 AM
Dengan ini..aku dengan bangganye..ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada:

1. Cikgu Amelia(Sek.Keb.Kg.Tengah(skkt),temerloh pahang.
Cikgu amelia ni la yang mengubah hidup aku daripada xtau ape2 bahasa inggeris..sampai aku dapat no akhir..sampai aku kena masuk kelas pemulihan bahasa inggeris.Masa cuti sekolah darjah 4, aku kena masuk kelas pemulihan cikgu amelia..selama 2 minggu.dah akhirnye msa test kat kelas pemulihan tu..aku dapat no.1..dan..berakhirla tanggapan negatif aku terhadap Bahasa Inggeris.Terima kasih cikgu!!!

2.Cikgu Rohaidah(Sek.Men.Keb.Temerloh(SMKT),temerloh,pahang.
Cikgu ni aku panggil teacher..cute sangat..manja je bile bercakap...sebab kelembutan dia..dah dia ajar dengan penuh kasih syg..minat aku dalam bahasa inggeris makin mendalam..walaupun aku buat karangan yg ntah ape2..dia tetap puji n bg semangat..jadi..aku jadi suke kat english..dah xrasa terbeban ngt..TQ Teacher.

3.Cikgu Sanusi(Pusat Tuisyen Domino),temerloh pahang.
Cikgu sanusi ni husband cikgu rohaidah..dia ajar aku english kat pusat tuisyen..aku suke cara dia ajar..sampai masuk dalam pale otak aku..sebab tu aku ingin dia sampai sekarang.TQ teacher.

4.Kak Ina.(Kelantan)
Kak ina ni mak sepupu aku..aku rasa dia banyak berjasa kat aku..dulu masa aku dapat keputusan spm..dia byk tlg aku g mohon nk masuk u..dia tlg aku naik turun u..poli..jumpe org itu ini..punye la nk bantu..serius..aku hargai sangat kesungguhan kak ina nih...tq kak inaa....semoga murah rezeki...panjang umur dan bahagia selalu...

5.Nurse-Nurse di Wad Kenanga dan bilik bersalin di Hospital Temerloh.
Nurse-nurse dan doktor2 kat hospital ni ..aku hargai sgt2 jasa baik diorang sebab dah menyelamatkan nyawa aku masa beranakkan Damia.
Sepanjang aku kat wad...nurse2 ni banyak bantu aku..layan aku dengan penuh kesabaran..walaupun aku dengan bongoknye asik menangis sebab xtahan sakit..diorang still layan aku walaupun maybe nyampah tgk aku asik berlinang air mata..huhuhuhu..
pastu nurse2 kat bilik bersalin..perhhhh..mg aku salute..berterima kasih giler sebab selamatkan nyawa aku..bantu aku pushh damia sampai kuar..
Serius..lepas je damia kuar..mulut aku sentiasa sebut alhamdulillah..dan dalam pale aku hanya pk..betapa aku terhutang budi dgn nurse2 n doktor ni sume..

Itula antara orang2 yg aku nk berterima kasih..ade ramai lagi yg berjasa ngn aku..dan memang aku hargai sgt jasa mereka2 semua..cume..nama2 kat atas ni..benar2 special dalam hidup aku..

Semoga Allah Memberkati Anda Semua....

0 comments on "ucapan terima kasih kepada :"

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez