Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, June 11, 2009

::P.E.N.A.T::

Posted by Damia's Mommy at 4:23 PM
Ya allah..penat tul aku lately nih..rasa xbermaya ngt..rasa mcm nk g bercuti...rest...makan tido..makan tido...

Betul2 xcukup tido sekarang ni..xcukup rest...sume xcukupla...huhuhuhu...letih!!!

Arghhhh..letih..letih..letih.....!!!
Damia pun satu hal..asal tgh mlm je..nangis..saje je nk buli ibu dia...pastu xleh tgk ayah dia tido sebelah..mulela dia marah..ntah la nape dia mg xpuas ati tul kalau ayah dia tido sebelah dia..agaknye nk konker ibu sorang2 je kot...

Masalahnye..xaci arrrr...bile dia nk ibu je...ibu je la kena bangun tgh mlm...uwaaa..kdg2 rasa nk nangis je..nk jerit ke..tp..sabar je la...huhuhhuhu..

Tiap2 ari aku berniat nk tido awal..tapi sampai masa..nk kena masakla..kemas laa..itu laa ini laa...last2 kul 2,3 pagi gak tidow..huhuhu..ni kalau hubby aku tau aku ngeluh ni..mau nye dia marah aku nih..hik hik hik....

Tu la ape yg mak aku alami dulu2 kot..sian mak kena besarkan aku dengan penuh kesusahan..
Mate aku pun makin ngntuk nih..tata..titi...tutu....

0 comments on "::P.E.N.A.T::"

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez