Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, September 18, 2008

2 nd interview..

Posted by Damia's Mommy at 7:56 PM
16 sept pkl 7 pagi..aku ngn hubby bergegas bertolak nk balik kg...dah 2 minggu xtgk damia...ntah macam mane rupenye anak ibu ni...sampai umah wan kul 12.30..tgk damia..lainnye..baru tinggal 2 minggu..dah makin tembam..
Damia dah xkenal ayah ngn ibu dia..pandang ibu ngn ayah mcm tetamu je..xnak senyum pun..
HErm...lama sgt xjumpe..dah xkenal ibu dah..
Kitorang terus bwk damia g jalan2..cari susu..yg dah nk abis stok...barula damia sedar yg kitorang ni ibu ayah dia..hehehe...mcm tu la budak2..kalau lama tinggal..memang boleh lupe..nak pulak baby..xtau la nnt kalau dah bwk balik jb ni..mcm mane la dia nk hadapi rindu dia pada wan dia.silap2 asik nangis je sebab ingat wan..
Petang tu bwk damia g umh nenek..bukan main seronok damia ketawa kena agah dengan nenek dia..Damia dah pandai gelak..suke senyum je..pastu suke cakap sorang2 guna bahasa pingu dia tu..
Tapi xlama leh bersama dengan damia kali ni.separuh hari je..sebab lepas sahur pkl 4 kitorang dah bertolak balik jb sebab aku ade interview kat city square..
Aku g interview tu kul 1 ptg.Interview utk post Marketing,business dev exec...dengan company besar..company tu nk buat satu project besar..Interview punye interview..aku pun termenung lepas interview tu...sebabnye..job desc dia teramatla dasat.Aku terpaksa deal dengan cust2 dari dubai,london,AS,dan byk lagi..jual bangunan yg harga berjuta2..
kaget gak aku dengar..ntah aku boleh buat ke x.pastu..aku kena bersedia utk travel oversea utk kerja..Aku rasa cuak gak..yela..kerja yg memerlukan komitmen 24jam..sedangkan aku benti keje dulu pun sebab aku nk keje yg opis hour..sebab nk kehidupan damia teratur..
Ermmm..susah gak aku nk buat keputusan masa tu.Peluang utk aku dapat keje tu..agak cerah..
Setelah berbincang dengan hubby aku..hubby aku xgalakkan aku terima kerja tu...satu sebab komitmen keje..
N ari ni company tu call aku suh masuk keje esok pagi...n aku terpaksa tolak peluang tu...Kerja tu memang xsesuai dengan aku..
N petang ni gak..aku dipanggil utk interview esok pagi..
Hermm..dah 3 interview..dan aku masih xbekerja....huhuhhu....
Sebagai pengajarannya...bukan fresh graduate je yg susah cari keje..post graduate pun susah oo....

0 comments on "2 nd interview.."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez