Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Saturday, September 13, 2008

Adakah sekadar mainan tido..

Posted by Damia's Mommy at 12:58 PM
Bangun dari tido..aku jadi xkeruan je..mimpi malam tadi betul2 buat aku rasa blur je..aku mimpi ada seorang lelaki warak..meninggal dunia..disaat dia nazak..ade 2 org lelaki yg ngeri sgt rupa dia..kat atas tangan diorang ade ulat2 berbisa..tiba2 je..rupa 2 lelaki tu berubah..memakai pakaian yg sgt cantik dan membantu lelaki yg sedang nazak tu..tiba2 kedengaran suara yg garau bertanye...siapa tuhan kamu !! dan dalam keadaan yg kelam kabut lelaki yg tgh nazak tu terus mengucap dan meninggal dunia dalam keadaan yg sangat tenang...
Aku terus bangun dari tido..aku tau..mimpi adalah mainan tido..tapi aku rasa takut bila mengingatkan saat kematian seperti itu...adakah ini petunjuk Yg Maha Esa supaya aku tidak terus alpha hidup dalam dunia yg makin melalaikan ni ??

0 comments on "Adakah sekadar mainan tido.."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez