Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, September 11, 2008

After 10 days....

Posted by Damia's Mommy at 9:32 AM
Akhirnye..pd hari yg ke 10 aku menganggur..aku di panggil utk interview..pukul 11 di Jalan Kempas Baru utk position management executive..hermm..
Aku da g interview tu...ermm...ok la..tapi berat ati skit la..sebab gaji yg dia offer xmacam yg aku expect..tempat dia pulak jauh dari umah aku skrang..stengah jam..tu xtermasuk jem..ermm...kalau aku terima..dengan gaji yg xseberapa tu ..worth it atau x..?? Tapi..diorang belum pun call aku lg dapat ke x.. :P..lagi satu yg paling aku rasa xbest tu...kompeni tu betul2 ganas...opis dia dalam kontena!! keh keh keh...nk gelak pun ade..aku bayangkan at least ade la proper opis..kalau x kat menara pun...huhuhu...tapi tu aku xkisah pun sebenarnya..kita sebagai pencari kerja...xleh terlalu memilih..asalkan gaji yg di offer munasabah..dan xmemeningkan kepada...why not .!! cuma sekarang..aku akan tunggu kalau ade rezeki..ape2 pun yg penting aku xkan mengalah..aku akan berusaha demi masa depan Damia !! Chaiyuk!! Chaiyuk!!

0 comments on "After 10 days...."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez