Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Wednesday, September 10, 2008

The Beginning..

Posted by Damia's Mommy at 8:59 PM
Here u are..!!
First time..first day..first of all...
Buat kali pertamanye aku memulakan kerja yang dah banyak ari aku pikirkan untuk buat..iaitu...create my own blog!it's sound silly..hermm..betul2 memalukan..aku..sebagai x-student IT...xtau macam mane nk buat blog aku sendiri.
Tolol..! mungkin itu perkataan yang patut diajukan pada aku.Dah hampir 3 tahun aku meninggalkan dunia it aku..notebook ni aku dah campak jauh2 dari hidup aku.Bukan benci..bukan jemu..tapi kerana aku terlalu sibukkan diri aku dengan kesibukan kerja aku..sampaikan aku lupa yg aku ialah Degree Holder In Software Development!!Huh!!

0 comments on "The Beginning.."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez