Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, July 23, 2009

CikYam..

Posted by Damia's Mommy at 2:40 PM


Name: CIkYam
Age: -- masih muda trang tang tang...
Location:Bangi,Selangor.
Mode: In serious relationship with someone.
Descriptions: Orangnye cun..serius lawa..manis je senyuman dia ....Karektor dia..ermm...suke makan ayam..ari2 makan ayam..ubat xpenah sentuh...kalau sakit..cik yam akan gunakan antibodi dalam badan dia sepenuhnye tanpa bantuan ubat..huhuhu..jgn dipaksala..xde maknanye...
cikyam ni..ade skill yg kitorang kawan2 ni xde..iaitu skill nampak menda yg kitorang xnampak..menda ape..biarla kami je yg tau..hik3..cikyam ni manje org nye..pastu lembut ati..mudah ngt cair kalau kena pujuk..jadi kalau marah2 mcm mane pun dia..last2 dia lembut ati gak..hehehe..tu yg aku suke dengan cikyam ni..lagi satu cikyam ni pendengar yg sangat setia..ade je ape2 masalah..dia akan dok sebelah kita..bantu kita ..so sweeett...untung saper yg dapat yam nih..Hobi dia lebih kurang cam aku gak..suke tgk cd..kumpul cd2 cetak rompak yg ade..hhihihi..masa dtg jb tgk damia pun..dia sempat lagi memborong cd..hik3..
Tapi jgn xtau..cikyam ni orgnye suke pendam rasa..jadi jgn buat dia kecik ati..sebab nnt dia akan bersedih sorang2..Byk menda yg kitorang kongsi sama2 sepanjang 3 thn setengah..sonok sgt...

aku citer pasal cikyam ni..sebab cikyam ni mak angkat damia..dia la antara insan2 yg berada disisi aku disaat aku lahirkan damia(cikyam temankan aku dalam tepon)..dan lepas je damia kuar..yam antara yg terawal dapat berita..masa aku peknan..cikyamla yg selalu bg semangat kat aku..dia dah cop awal2 dah nk jadi mami damia..terima kasih yam...we love u....muah muah muah..!!

0 comments on "CikYam.."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez