Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, July 17, 2009

Minggu tanpa curi tulang...

Posted by Damia's Mommy at 5:14 PM
Fuhh.!!..berpeluh aku minggu ni..nk kena setel pasal ISO9001...dah la opis ni ekon nye rosak..ditambah lak keje yg bos suh buat...berpinau mate aku..

Sepanjang minggu ni aku rasa aku bagaikan enjin kete turbo yang sentiasa dihidupkan..huhuhu..mau nye x..lepas je Mr.director datang...aku terus kena buat audit..prepare sume dokumen2 lama dan baru termasukla dokumen2 yg xpenah wujud sejak 6 bulan lepas yang terpaksa diwujudkan...

Xabis dengan tu,ditambah lak keje oleh Mr.Technical Director lak suh aku setel hal ISO nih..katenye aku kena siapkan dengan urgent sekali..aku pun terpaksala buat dua-dua keje ni..walaupun terbuku dihati ini..."mampu ke aku sorang buat sumer nih???" dan ati aku pun jawab gak.."aku mampu buat!!!dengan syarat gaji tambah..!!!" hohohoho...keje utk duit kan..kekekkeke..tapi bukan ler aku nk mintak naik gaji dalam masa terdekat..3,4 bulan lagi ke...

Berbalik kepada ISO yg aku xpenah buat selama hayat aku yg 27thn ni..boleh tahan gak keje ni..
At least..aku ade la pgalaman utk buat sume ni..sambil2 Mr.Tech Director perli aku.."hemm..lepas training sume2 pasal ISO...ko pun cabut tinggalkan company aku kan???"..huhuhu..soalan tu mg dah ade jawapannye...

Pasal ISO ni..utk permulaan..nampak la susah..tapi sbenarnye xde la susah sgt..just kena kerja keras je..tapi consultant tu terkejut gak la bile dengar aku yg kena handle sume2 ni sorang2..ye ar..dia kata kalau aku dapat handle sorang..memang aku ni ibarat mesin ar..huhuhu...ntahla..aku xpk director2 ni nk amik pekerja baru..

end.

0 comments on "Minggu tanpa curi tulang..."

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez