Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Thursday, July 9, 2009

Stupid dam dam...!!

Posted by Damia's Mommy at 11:24 AM
Marah tul aku bile dengar pasal member2 aku yg dikianati laki sendiri..

AHHHH...menciiiii!!!

Serius aku rasa laki2 yg xreti hargai anugerah yang diberikan oleh Allah..iaitu seorang isteri..memang lelaki yg bodoh!stupid dam dam..!!

Sebelum dapat..masa bercinta..bagaikan laila majnun..shah jehan mumtaz..tapi bile dah kawin..makin lama makin hilang penghargaan dan hormat pada isteri..
Untuk permulaan..si suami ni bertukar2 no fon dlu..dgn awek chating..rakan kerja..dll
pastu main2 sms..tanye kabar..dll
pastu call masa line clear..
lama2 kuar dating..dan seterusnye...
Bile sang isteri dapat tau kegiatan xbermaruah si suami..
mula la si suami cover2 line..abis2 xdapat cover line..mulela salahkan isteri..xpandai jaga la..
xsedap masak aahh..mcm2 la alasan bodoh yg diberikan..
Last2 sumenye terabai..dan bila isteri mula bertindak..isteri yg akan dipersalahkan..

Maybe betul kata org..isteri jadi jahat sebab suami yg mulakan..

Kepada kawan2 aku yg disayangi..yg dikianati ..bersabarla..kuatkan semangat!!
ingat..BEST WOMAN WIN!!

Betul atau x..entahla..cume pada pandangan aku..masakan pokok bergoyang kalau xde angin yg tiup..
ZZaaaaaassssssssssssssssss......

2 comments on "Stupid dam dam...!!"

Anonymous said...

hoho..menakutkan..=(

Damia's Mommy on July 10, 2009 at 9:10 AM said...

hohoho..memang menakutkan..
jgn caya ngt kat laki 100%..
hehehhe,..jgn mara...

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez