Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Friday, July 10, 2009

My boss said..wife is wife..

Posted by Damia's Mommy at 9:21 AM
Semalam borak2 ngn bos aku..melayan dia bercerita sambil2 aku dok belek akaun..dia pun suh aku pasang lagu kegemaran dia...aku pun layankan aje laa...pastu dia dengar dgn penuh kusyuk..
sampai aku pun cuak..tapi aku layankan aje..pastu dia suh aku ulang lagi-ulang lagi..sampai aku pun jadi hafal nyudahnye..pastu aku pun cakapla kat dia..

Aku:Boss..dengar lagu ni..mesti ingat kat wife yang jauh tu kan..(wife dia jauh..teramatla jauh nun kat luar negara).

Boss: Hah!! wife??? no way....!!!

Aku: Why sir??? Bukan ke ni lagu kegemaran..mengingatkan kita pada org yg kita syg..chenta...So kenapa xingat kat wife lak???

Boss: Mira...no way mira..xde lelaki dalam dunia ni ingat/membayangkan isteri bile nyanyi lagu2 cinta..xmungkin!!!

Aku: Serius?? biar betik...bis tu ingat sape??

Boss: Come on mira..Wife is wife..but chick still we need..!!Of cause this song reminded me to my chick!!!!

Aku: mak ai....biar betul...gile tul org laki....

Boss: Betul..memang sume laki gitu..xdenye depa nk ingat bini masing2...lainla kalau before kawin ..tu mg diorang akan ingt kat kita..tapi bile dah jadi bini..dah xde dah feel2 ni..kalau feel..mesti ngat awek arr...

Aku: Perrhh....maybe sesetengah laki je camtu..xkan sume laki gitu...

Boss: Jangan naif sgt mira..its man's nature..we cannot change that!!! Man is always a man...

End...

2 comments on "My boss said..wife is wife.."

"L" on July 14, 2009 at 9:48 AM said...

ye ke sume laki camtu?
x ahh..bos kak ya je camtu..
hehe..menakutkannn

Damia's Mommy on July 14, 2009 at 9:50 AM said...

huhuhu..ntahla..maybe kot..tapi dia mati2 cakap sume laki gitu..biasala laki cam bos i tu memang mata keranjang..huhu

 

Happy ever after..(",) Copyright © 2009 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez